שם העסק: לגונה מפיצי ריח

עיצוב חוויות אירוח באמצעות מערכות ריח

חברה צעירה בתחום מערכות הריח לבתים ועסקים התמודדה עם אתגר משמעותי – שוק רווי בתחרות וקושי בהשגת פניות איכותיות במחיר סביר. באמצעות אסטרטגיית שיווק ממוקדת שכללה בידול ייחודי והסטת משאבים לערוצים אפקטיביים יותר, הצלחנו לחולל מהפך בתוצאות העסקיות.

התוצאות?
מדברות בעד עצמן

% 0

ירידה בעלות לליד

% 0

עלייה במספר הפניות החודשי

% 0

חיסכון בזמן בשיחות המכירה

התוצאות?
מדברות בעד עצמן

עלויות רכישה באתר

קורחל בעלת עסק למוצרי טיפוח
הגיעה אלינו לפרסום החנות הדיגיטלית שלה, אחרי אפיון ואסטרטגיה נכונה יצרנו לקורחל 15 סרטוני UGC מקצועיים עם משפיעניות שיתאימו בדיוק בשבילה.
התוצאה:

יותר מכירות מהאתר
% 0

החזר השקעה כללי

על כל שקל שהושקע
X 0

לקוחות חדשים

קורחל בעלת עסק למוצרי טיפוח
הגיעה אלינו לפרסום החנות הדיגיטלית שלה, אחרי אפיון ואסטרטגיה נכונה יצרנו לקורחל 15 סרטוני UGC מקצועיים עם משפיעניות שיתאימו בדיוק בשבילה.
התוצאה:

לקוחות חדשים בחודש
% 0

הפתרון השיווקי

לאחר ניתוח מעמיק של העסק, המתחרים וקהלי היעד, פיתחנו אסטרטגיה שיווקית הוליסטית שכללה:

1. פיתוח בידול ייחודי

יצרנו מיצוב שיווקי מדויק המדגיש את היתרונות התחרותיים של הלקוח:

  • ההיבט הטכנולוגי המתקדם של מערכות הריח
  • איכות גבוהה של המוצרים
  • מבחר ריחות ייחודי שאינו זמין אצל המתחרים

2. שינוי ערוצי הפרסום

זיהינו שהפרסום בגוגל, שהיה ערוץ הפרסום העיקרי של הלקוח, לא סיפק את התוצאות הרצויות. ביצענו הסטת משאבים לפלטפורמת מטא (פייסבוק ואינסטגרם) כדי להגיע לקהלי יעד רלוונטיים במחיר אטרקטיבי יותר.

3. פיתוח תוכן UGC מותאם

יצרנו סדרת סרטוני תוכן המדמים תוכן גולשים (UGC) המתאימים בדיוק לקהלי היעד של המותג. סרטונים אלה הציגו את חוויית השימוש באופן אותנטי והדגישו את היתרונות הייחודיים של המוצרים.

4. אופטימיזציה מתמדת

ביצענו מעקב צמוד ואופטימיזציה שוטפת של הקמפיינים, תוך התמקדות בפרמטרים של איכות הלידים ולא רק בכמות. זה כלל התאמת המסרים, שיפור דפי הנחיתה וכיוון מדויק לקהלי יעד פוטנציאליים.



האתגרים שפתרנו בדרך

כחברה צעירה בתחום מערכות הריח שפועלת בשוק רק כשנה, הלקוח התמודד עם מספר אתגרים משמעותיים:

המצב הקיים הגביל את יכולת הצמיחה של העסק וגרם לבזבוז תקציבי שיווק על פניות שלא הבשילו לעסקאות.

התוצאות? Own It

תשמעו את יהב

לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא,
מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.
גולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ,
ושבעגט ליבם סולגק.
בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש תרבנך
וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק

ליים לוי, בעלים של חברת לגונה מפיצי ריח

לפני כ-10 חודשים התחיל מסע מאתגר של שיווק ברשתות עבור העסק החדש שלי בתחום מערכות הריח. לאחר חיפושים, מעבר בין 3 אנשי שיווק והבנה שהתוצאות לא מספיקות, הגעתי לתומר בהמלצת חבר והתחלתי לעבוד איתו.

בתחילת הדרך אפיינו יחד את הדרישות, קהל היעד, המוצרים והמסרים – ויצאנו לדרך. תומר נתן שירות חם, זמינות שיא, רצינות ומקצועיות יוצאת דופן. הוא מוביל תהליך שמתקדם כל הזמן.

אנחנו עובדים כבר 4 חודשים, והעסק משתפר מחודש לחודש. אין לי ספק שהבחירה בתומר הייתה נכונה – מצפה לנו עוד מסע ארוך יחד.

תודה על השירות, המקצועיות, הזמינות, המחיר ההוגן והיושרה. ממליץ בחום – ליים לוי.

ליצירת תוצאות כאלה
גם בעסק שלכם

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור איתכם קשר על איך גם העסק שלכם יתחיל לדבר בתוצאות.